شعر قرمز
نوشته شده توسط : امیرحسین رجبی

خب شنیدین که استاد شعر جدیدی با نام قرمز سرودند.خب اینم شعر!

هاهاها.امننبعشomidmuisconline2.blogfa.com هست

نمیخواستم برم رفتم قفس ساختی که در رفتمهوا هر وقت که بارونیستپرم از خاطرات تو همونایی که میدونینفهمیدیم چی شد هر دو نگاه کردیمچقدر گول دلُ خوردیممگه یادم میره یک دم تا هر وقتی که من زنده م

  نمیخواستم برم رفتمدارم میمیرم از عشقت من از عشق تو سر رفتمتو فکر من چراغونیستمن و تو زیر بارون بود تو چشم هم نگاه کردیم به هم مردیم به جون هم قسم خوردیمچقدر دل خواست و ما مردیم  تو بانی یه مشت شعری نه الان بلکه  آینده م

نمیتونم که برگردم دلم میخواد بیام پیشت    

بزارم سر روی دوشت بگم میمیرم از عشقت برم گم شم تو آغوشت

                     دلم میخواد بیای پیشم بیای عطریشه آغوشم            

نمیخواستم برم رفتم

قفس ساختی که در رفتم

دارم میمیرم از عشقت

من از عشق تو سر رفتم

نمیتونم که برگردم به چشمای تو بد کردم

نمیتونم که برگردم به احساس تو بد کردم

نفهمیدم چی پیش اومد که قرمز بود و رد کردم

دانلود اهنگ با صدای استاد

منبع:omidmuisconline2.blogfa.com





:: موضوعات مرتبط: اشعار استاد مسعود امینی , اشعاراستاد امینی برای امید , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: شعر قرمز , دانلود با صدای مسعود امینی , اشعار استاد مسعود امینی , مسعود امینی ,
:: بازدید از این مطلب : 2018
|
امتیاز مطلب : 233
|
تعداد امتیازدهندگان : 77
|
مجموع امتیاز : 77
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
siavash در تاریخ : 1389/12/9/1 - - گفته است :
سلام وبلاگ خوبي داري رو بازديد و قالبت كاركن


به وبلاگ منم سر بزن پيج رنكم 2 هست اگه خواستي منو با اسم


انباري عكس


بلينك بعد خبرم كن تا منم لينكت كنم ميدوني سرعت اينترنت ايران بين 188 تا كشور چندمه؟يادوست داري به ايميلت


وي پي ان يك هفته اي آمريكا بفرستم ؟ بيا وبلاگم عضو بشو


در ضمن من يه سايت پيدا كردم كه ميري توش عضو ميشي و بع بهت بازديد كننده ميده تضميني


بيا تو وبلاگم و روي بنرش كليك كن...


sdh.loxblog.com












پاسخ:سلام.عزیزم.چشم.لطف کردی سر زدی. یه قالب ویژه و کلی کار رو تا عید امسال تقدیم میکنم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: